سرویس بازدید دوره ای لوازم خانگی را با یدک هوم تجربه نمایید. کافیه یک کمی به هزینه های سرسام آور تعمیرات تک تک لوازم خانگی تان فکر کنید. تا حالا شده از منزل خارج شده باشید و بعد از چند روز بیاید ببینید تمامی مواد غذایی توی یخچال تون به خاطر مشکل پیش اومده بر ای دستگاه، خراب شده و باید همه را بریزید دور. امیدواریم برای خودتون این اتفاق نیفتاده باشه ولی حتما در مورد همسایه، فامیل و دوستانتون این اتفاق افتاده. یا اینکه سال ها ماشین مون را بیمه می کنیم ولی هیچ اتفاق و تصادفی پیش نمیاد ولی خیالمون از اینکه ماشین مون بیمه هست و اگر اتفاقی براش بیفته هزینه های هاش را بیمه تقبل می کنه اطمینان خاطری به ما میده و حتی چند روز زودتر سعی می کنیم برای یک سال بعد تمدیدش کنیم.

بعد از سال ها تجربه در خصوص تعمیرات لوازم خانگی و مشاهده مشکلات اکثر برندهای موجود در بازار به این نتیجه رسیدم که برای مشتریان وفادار خود و کسانی که علاقمند هستند سرویس های دوره ای برای انواع تجهیزات منزل را اجرا کنیم.

همان طور که اطلاع دارید و در سایت یدک هوم قید شده است این شرکت تعمیرات انواع لوازم خانگی و تجهیزات منزل را با تجربه و تخصص متخصصین خود بر عهده گرفته و با یاری خداوند توانسته رضایت مشتریان خود را با ارائه خدمات به موقع، قیمت مناسب و تشخص درست کسب نماید.

ویژگی بازدید دوره ای لوازم خانگی

وقتی صحبت از بازدید های دوره ای می کنیم همگی یاد مثال معروف پیشگیری بهتر از درمان است می افتیم و به واقع این کار ضمن اینکه باعث کیفیت کار دستگاه می گردد در طول عمر آن می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

سرویس های دوره ای برای کولر آبی و گازی، لباسشویی، ظرفشویی، ساید، یخچال فریزر، اجاق گاز، دستگاه تصفیه آب، بخاری، پکیج و آبگرمکن و بازدید شیرآلات منزل باشد.

اگر دقت کنید در طی سال برای این وسایل سرویس هایی را نجام می دهیم (در صورتیکه دیگه کار نکنند) ولی هر کدام از آنها زمان بازید های استانداری دارند و در سال یک یا دوبار نیاز به سرویس تعمیرات نگهداری هست. به عنوان مثال:

  • برای لباسشویی و ظرفشویی تمیز کردن فیلتر و مسیر های خروج آب، جرمگیری، بازدید پمپ، بلبرینگ ها و …
  • در کولر های گازی و آبی، تعویض پوشال و فیلترها، تنظیم گاز، بازدید قطعات مکانیکی و شستشوی کندانسور و ….
  • در ساید و یخچال ها بازدید و تست گاز، تعویض فیلتر، بازدید قطعات مهم و …
  • برای دستگاه تصفیه آب تعویض فیلتر ها، بازدید شلنگ های و مسیر های ورودی و خروجی آب و ….

موارد فوق گوشه ای از خدماتی است که یدک هوم به شما مشتریان وفادار ارائه خواهد نمود.

هزینه و نحوه ارائه خدمات در سرویس های دوره ای

در این طرح لوازم خانگی و برند هر یک از آنها بعد از بازدید مشخص و بر اساس این گزینه ها نحوه پشتیبانی و ارائه خدمات دوره ای تعیین می گردد. در این قرارداد مبلغ پشتیبانی تعیین و یدک هوم ملزم به ارائه خدمات در زمان مشخص شده می باشد.

خدمات ویژه یدک هوم برای سرویس های دوره ای

  • عدم اخذ هزینه ایاب و ذهاب
  • در اولویت قرار گرفتن لیست سرویس ها جهت اعزام تکنسین ها برای رفع خرابی احتمالی
  • پیک رایگان
  • تخفیف ویژه
  • پشتیبانی و ارائه مشاوره رایگان

مفاد قرارداد و توضیحات کامل در مورد نحوه ارائه این خدمات در آینده ای نزدیک ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم