تعمیرکار سیم پیچی موتور کولر اراک با رفع اشکال از انواع کولر های آبی آماده سرویس سیستم سرمایشی شما می باشد. تعمیر موتور الکتریکی کولر های آبی و در صورت لزوم تعویض آنها را در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام می دهیم.

سرویس کولرهای آبی

با شروع فصل گرما استفاده از کولر ها به عنوان خنک کننده هوا رواج پیدا می کند. این وسیله به دو صورت کولر های گازی و کولر های آبی مورد استفاده قرار می گیرند. قبل از استفاده از کولرها باید آنها را مورد بازبینی قرار داد تا در صورت احتیاج به تعمیر آنها را سرویس نماییم.

موتورهای الکتریکی به عنوان بخش به حرکت درآورنده قسمت دوار وظیفه اصلی را در کولر های آبی انجام می دهد. ممکن است با گذشت زمان و یهره برداری نامناسب از کولر عمر عایقی سیم پیچ موتور کولر به پایان برسد یا اصطلاحا موتور بسوزد.

خدمات آنلاین نصب و تعمیر کولر گازی و آبی نمایندگی اراک

سیم پیچی موتور الکتریکی کولر در اراک

در این صورت موتور الکتریکی به سیم پیچی مجدد نیازمند می باشد. ما با استفاده از تجربه فنی نیروهای خود و همچنین تجهیزات پیشرفته سیم پیچی الکتروموتور ها را بصورت دقیق انجام می دهیم. در صورتی که کولر آبی شما به حرکت در نمی آید و یا احتمالا بوی سوختگی از آن به مشام می رسد با ما به عنوان یک تعمیر کار با تجربه تماس بگیرید.

ما می توانیم در کمترین زمان ممکن عیب کولر شما را تشخیص دهیم و آن را بر طرف نماییم. شرکت ما در اراک یکی از باسابقه ترین و فعال ترین در زمینه تعمیر و سرویس لوازم سرمایش، علی الخصوص کولر های آبی می باشد.

شما می توانید جهت ارتباط با ما از طریق سایت اینترنتی و یا شماره های درج شده در سایت اقدام فرمایید. هدف ما خدمت رسانی سریع و جلب رضایت و اعتماد شما مشتریان محترم و گرامی می باشد.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم