نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ایستوکل اراک ویژه ترین خدمات خود را در زمینه تعمیرات و نصب آب سرد کن اداری، تصفیه هوا، یخچال فریزر ویترینی ارائه می دهد. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ایستوکل اراک با کادری مجرب و آموزش دیده و تجربه ایی چند ساله در زمینه نصب و تعمیرات در خدمت همشهریان گرامی است. اگر به هر دلیلی نیاز به یک سرویس کار لوازم منزل خود داشتید از طریق شماره های مندرج در این متن و یا از طریق وب سایت نمایندگی با همکاران ما در ارتباط باشید و درخواست خود را به ثبت برسانید. خرابی دستگاه و لوازم منزل در هر شرایطی نیاز به سرویس کار دارد. همکاران ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ایستوکل اراک در مواردی که خرابی دستگاه جزئی باشد شما را راهنمای می کنند تا دستگاه خود را عیب یابی و راه اندازی کنید. بعد از این مرحله اگر مشکل برطرف نشد همکاران ما نزدیک ترین سرویس کار را به محل مورد نظر شما اعزام می کنند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ایستوکل اراک

  • حضور به موقع تعمیر کار درمحل
  • عیب یابی دستگاه توسط متخصصین آموزش دیده
  • برآورد هزینه تعمیر قبل از تعمیر
  • مطلع کردن مشتری از هزینه تعمیر قبل از تعمیر
  • تهیه و تامین قطعات یدکی مورد نیاز با گارانتی اصلی
  • جابه جایی دستگاه د رصورت نیاز و انتقال به کارگاه تعمیر
  • ارائه قیمت منصفانه به مشتری

در صورتی که از محصولات و لوازم خانگی ایستوکل خرید داشتید از همکاران ما در نمایندگی از نحوه نصب دستگاه خود بپرسید تا اقدامات لازم را انجام بدهند. اگر به هر دلیلی مشکل و یا خرابی برای دستگاه شما ایجاد شد با اولین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ایستوکل اراک تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی و مشاوره رایگان بگیرید.

به هیچ عنوان دستگاه معیوب خود را دست کاری نکنید و به اصطلاح آچار به دست نشوید زیرا ممکن است به دستگاه آسیب بیشتری برسانید و دیگر امکان تعمیر آن نباشد.

آدرس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ایستوکل اراک در مرکز این استان است و قابل دسترسی برای هم استانی های عزیز می باشد.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم