تعمیرگاه و نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر اراک با به کارگیری متخصصین دوره دیده در حال ارائه خدمات به همشهریان از سراسر استان مرکزی می باشد. تعمیرگاه و نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر اراک هم دارای نیروی متخصص و دوره دیده است و هم دارای نمایندگی قطعات نیاز برای تعمیر با گارانتی اصل می باشد. در صورت بروز هر گونه خرابی و اختلال در عملکرد دستگاه پیش بیاید شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. در کمتر از یک ساعت نزدیک ترین تعمیر کار خود را به محل مورد نظر شما اعزام می کنیم تا در اسرع وقت دستگاه شما را عیب یابی کند.

کارشناسان ما بعد از بررسی و عیب یابی ابتدا هزینه های برآورد شده برای تعمیر را به شما اعلام می کنند و در صورت تمایل مشتری به تعمیر دستگاه کار خود را شروع می نمایند.

تعمیرگاه و نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر اراک چه خدماتی ارائه می دهد؟

  • اعزام متخصص دوره دیده به منظور بازدید اولیه
  • جابه جایی دستگاه به تعمیرگاه در صورت نیاز
  • برآورد هزینه تعمیر و مشورت با مشتری
  • پیشنهاد به تعمیر دستگاه در نمایندگی معتبر
  • در صورت نیاز تهیه قطعات یدکی با گارانتی اصل

متخصصین آموزش دیده ما راه مناسب و کم هزینه ای را برای تعمیر دستگاه شما پیشنهاد می دهند تا با توجه به مشکلات زندگی هزینه تعویض دستگاه شامل مشتری نشود. کارشناسان تعمیرگاه و نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر پیشنهاد می کنند. در صورت بروز هر نوع مشکلی برای وسیله شما از دست کاری و باز کردن دستگاه خودداری کنید. و در اسرع وقت با نمایندگی تماس گرفته و درخواست تعمیرکار متخصص داشته باشید. همکاران ما با شما تماس گرفته و بعد از گرفتن آدرس دقیق محل شما نزدیک ترین تعمیرکار خود را به محل اعزام می کند و از شما می خواهد تا رسیدن کارشناس صبوری به خرج دهید.

مشتری مداری و آرامش خاطر برای مشتری سرلوحه گروه خدماتی ما می باشد.

اگر به هر دلیلی قطعه تعویضی دستگاه شما در استان نبود همکاران ما از نمایندگی های دیگر این برند در استان های دیگر کمک می خواهند. آدرس تعمیرگاه و نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر اراک در مرکز شهر می باشد و قابل دسترسی برای هم استانی های عزیز است.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم