تعمیرکار رفع گرفتگی و رسوب زدایی آبگرمکن دیواری در منزل را در هر ساعت از شبانه روز انجام می دهد. شما مشتریان محترم می توانید جهت رفع مشکل گرفتگی و رسوب زدایی آبگرمکن دیواری منزلتان به سایت اینترنتی ما مراجعه فرمایید. یا با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید.

اگر در منزلتان آبگرمکن دیواری دارید و با مشکل گرم نشدن آب و یا کم فشار بودن آب گرم مواجه هستید. یکی از دلایل این امر رسوب و جرم گرفتن آبگرمکن می باشد.

رسوب زدایی آبگرمکن دیواری در منزل

اگر به صورت دوره ایی اقدام به رسوب زدایی آبگرمکن نکنید رسوب ایجاد شده باعث مسدود شدن لوله ها خواهد شد و همچنین باعث ایجاد اختلال در سیکل گرمایشی می گردد. یکی دیگر از عوامل ایجاد گرفتگی در لوله ها درجه حرارت می باشد. در نقاطی که درجه حرارت بالا می باشد رسوب بیشتری شکل می گیرد. تعمیرکار رفع گرفتگی و رسوب زدایی آبگرمکن دیواری در منزل

تعمیرکار رفع گرفتگی و رسوب زدایی آبگرمکن دیواری

شرکت ما با در خدمت داشتن نیروهای متعهد و با تجربه تمامی مشکلات رفع گرفتگی آبگرمکن معمولا این کار با عبور محلولی از آب و مواد شیمیایی که خاصیت اسیدی دارند انجام می شود.

مواد هایی همچون اسید کلریدریک یا جوهرنمک از جمله مواردی هستند که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند.

درجه حرارت آبی که مورد استفاده قرار می گیرد در این امر بسیار موثر است بصورتی که هرچه درجه حرارت بیشتر باشد عمل رسوب زدایی بهتر انجام می شود.

تعمیرکار رفع گرفتگی و رسوب زدایی آبگرمکن دیواری

شرکت ما با در خدمت داشتن نیروهای متعهد و با تجربه تمامی مشکلات آبگرمکن دیواری شما را در اسرع وقت برطرف می سازد.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم