قیمت تعمیرات سیم پیچی الکتروموتور تک و سه موتور در اراک با پایین ترین قیمت توسط کارشناسان با تجربه انجام میگیرد. جهت هماهنگی به سایت مراجعه فرمایید.

الکتروموتور دستگاهی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید و نوعی دستگاه تبدیل انرژی می باشد. در الکتروموتور ها با تعامل میدان مغناطیسی و سیم پیچ جریان نیرو در این دستگاه تولید می گردد.

در اطراف ما الکتروموتور های بسیاری وجود دارند که ما می توانیم با نگاهی به اطرافمان آنها را مشاهده نماییم. یکی از الکتروموتور هایی که روزانه با آنها سروکار داریم کامپیوتر ها یا لپ تاپ ها می باشند که دارای دو الکتروموتور هستند.

از دیگر الکتروموتور هایی که در خانه و آشپزخانه با آنها سروکار داریم می توان به ماشین لباسشویی و هود آشپز خانه اشاره نمود. الکترو موتور ها دارای انواع بسیار مختلفی می باشند که با توجه به کاربردی که مورد استفاده قرار میگیرند تولید میشوند.

انواع الکتروموتور

یکی از انواع الکتروموتور ها الکتروموتور های تک فاز و سه فاز می باشند که از جمله کاربردی ترین الکتروموتور ها به حساب می آیند. از نظر ساختاری نیز می توان الکتروموتور ها را به دو دسته تقسیم کرد که شامل الکتروموتور های چدنی و الکتروموتور های آلومینیومی می باشند.

کاربرد الکتروموتور ها

از الکتروموتور ها در صنایع بسیار متعدد و در ساخت بسیاری از وسایل برقی می توان استفاده نمود که برخی از آنها شامل صنایع خودروسازی، ساخت لوازم خانگی، صنایع کشتی رانی و … می باشند.

الکتروموتور ها یکی از مهمترین و کاربردی ترین اختراعات بشر می باشند که در بسیاری از صنایع کاربرد دارند و صنایع بسیاری به آن وابسته هستند. الکتروموتور ها با توجه به کاربرد و محل استفاده دارای سایز ها و توان های مختلفی می باشند.

ویژگی های الکتروموتور تک فاز

الکتروموتور های تک فاز دارای سیم پیچی های متنوعی می باشند. در موتور های کم قدرت، برای تغییر موتور ها علاوه بر سیم پیچ استارت از سیم پیچ کمکی که نقش مقاومت القایی دارد نیز استفاده میشود.

این سیم پیچ روی سیم پیچ اصلی قرار می گیرد و می تواند با نصف یا تمام تعداد دور با سیم پیچ اصلی سری شود و دور های مختلفی را در موتور پدید آورد.

ویژگی الکتروموتور سه فاز

الکتروموتور های سه فاز دارای ساختاری ساده می باشند که در صنعت و ساخت وسایل الکتریکی بیشتر از آنها استفاده میشود. در موتور های سه فاز سیم پیچ بر اساس برق سه فاز و با اختلاف 120 درجه الکتریکی تغذیه میشود.

برای سیم پیچی الکتروموتور به انجام یک سری محاسبات نیاز است که از طریق اطلاعات روی پلاک و پوسته ی موتور می توان این محاسبات را انجام داد. تعمیرات سیم پیچی الکتروموتور ها بسیار دشوار می باشد و باید توسط یک فرد کار بلد و با تجربه انجام گیرد.

سیم پیچی موتور کولر آبی

شرکت یدک هوم اراک با دارا بودن پرسنل و متخصصان با تجربه در زمینه های مختلف نیاز های خانه ها را برطرف نموده است. تعمیرات سیم پیچی الکتروموتور کولر آبی در اراک توسط کارشناسان ومتخصصان با تجربه در این زمینه در محل مورد نظر و در کوتاه ترین زمان انجام میگیرد.

قیمت تعمیرات سیم پیچی الکتروموتور تک و سه فاز در اراک

در صورت نیاز به تعمیر سیم پیچی الکتروموتور مورد نظر خود می توانید با مراجعه به سایت مشکل خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان رسیدگی شود و یا با تماس مستقیم به مشاوران این شرکت در کوتاه ترین زمان مشکل خود را بیان کنید تا در اسرع وقت رسیگی شود.

قیمت تعمیرات سیم پیچی الکتروموتور تک و سه فاز با مناسبترین قیمت و با کیفیت و دقت بالا در اراک انجام میگیرد. جهت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم