نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شارپ اراک با کادری و مجرب و آموزش دیده در حال ارائه خدمات به همشهریان از سراسر استان مرکزی می باشد. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شارپ در اراک در نظر دارد در زمینه تعمیر لوازم خانگی از نیرو های متخصص و دوره دیده استفاده می کند تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید. در صورت نیاز به نیروی تعمیرکار با همکاران ما تماس بگیرید. تا در کمتر از یک ساعت نزدک ترین متخصص خود را به آدرس شما اعزام کنیم. عیب یابی دستگاه شما در اسرع وقت صورت می گیرد و مهمندسین ما تمام تلاش خود را برای تعمیر وسیله شما به کار می گیرند. در صورت نیاز به قطعات یدکی، ما از لوازم و قطعات یدکی با گارانتی اصل استفاده می کنیم. در مواردی که امکان جابه جایی دستگاه شما نباشد و یا به سختی ممکن باشد همکاران ما خدمات مورد نیاز را در منزل شما انجام می دهند و تعمیر و سرویس دهی دستگاه در حضور شما انجام می شود.

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شارپ

  • حضور در محل در اسرع وقت
  • عیب یابی دستگاه توسط متخصص کار بلد
  • تهیه قطعات با گارانتی اصل
  • تعویض قطعات معیوب
  • سرویس کامل دستگاه
  • محاسبه هزینه تعمیر قبل از انجام کار
  • کارشناسان ما در حین تعمیر دستگاه، شما را از جریانات کار مطلع می سازند.

قطعاتی که از طرف نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شارپ در اراک در اختیار تعمیرکاران قرار داده می شود متناسب با فناوری های لوازم خانگی شارپ می باشد. و جدید ترین قطعات در اختیار مهندسین تعمیر کار قرار می گیرد.

خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شارپ

تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی اعم از تلویزیون، لپ تاپ، یخچال ساید بای ساید، کولر گازی، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی، کامپیوتر، جاروبرقی و …… می باشد. تعمیر تخصصی دستگاه های شارپ توسط مهندسین کار آزموده صورت می گیرد. و هر چند وقت یک بار دوره های جدید آموزشی از طرف شرکت برای این مهمندسان برگزار می شود تا اطلاعات به روز در اختیار داشته باشند.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم