هزینه نصب و شارژ گاز کولر اسپیلت در شهر اراک را برای شما مشتریان گرامی در ادامه اعلام می نمایید ما برای شما مشتریان عزیز نصب و شارژ گاز کولر اسپیلت را در شهر اراک با قیمت و هزینه مناسب انجام خواهیم داد.

نصب کولر گازی در اراک

شاید گرمی هوا و کافی نبودن خنک‌کنندگی کولرهای آبی شما را به استفاده از کولر های گازی مجاب کرده باشد. یا قبلا کولر گازی نصب نموده اید و حال مجددا احتیاج به شارژ گاز آن دارید. و یا نیازمند جا به جا کردن کولر گازی می باشید.

آنچه شما بدان احتیاج دارید یک نصاب تعمیرکار حرفه ایی کولر گازی می باشد که با قیمت مناسب این کار را برای شما انجام دهد.

کولرهای گازی اسپیلت از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. که هر کدام نیاز به نصب و تعمیر جداگانه دارد. بخش خارجی در فضای بیرون مانند پشت بام یا بالکن نصب می گردد که شامل کمپرسور، کندانسور، منبع گاز می باشد. نصب کولر گازی پنجره ای

هزینه نصب کولر گازی

آنچه که بر هزینه نصب این دو قسمت تأثیرگذار است محل قرار گیری و میزان ساعت کار جهت نصب می باشد.

  • هرچه زمان بیشتر صرف شود و محل دسترسی سخت تر باشد هزینه نیز بیشتر خواهد بود.
  • عامل دیگر در اجرت نصب و تعمیر ظرفیت و توان کولر گازی است.
  • هزینه های ارتباط مستقیمی با قدرت کولر گازی دارد.

هزینه های جانبی دیگری مانند اجرت داکت کشی، هزینه نگهدارنده ها و پایه هایی که روی دیوار بالکن و یا پشت بام نصب خواهد شد را باید در نظر بگیرید.

خدمات آنلاین نصب و تعمیر کولر گازی و آبی نمایندگی اراک

هزینه شارژ کولر گازی اسپیلت

شاید کولر گازی شما دارای عملکرد مناسبی نمی باشد و میزان خنک کنندگی آن کاهش یافته باشد. یکی از عواملی که ممکن است سبب این امر باشد کاهش فشار گاز در آن است. وجود نشتی و یا عدم استفاده از کولر گازی موجب افت فشار گاز خواهد شد. این امر سبب می شود کولر گازی شما به شارژ مجدد نیازمند باشد. هزینه شارژ کولر گازی ارتباط مستقیم با میزان قدرت و توان آن دارد. هرچه توان بیشتر باشد چون حجم گاز بیشتر خواهد بود بالتبع هزینه نیز افزایش خواهد یافت. ما نصب و تعمیر شارژ کولر های گازی اسپیلت را در شهر اراک و با قیمت مناسب انجام می دهیم.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم