نمایندگی نصب و تعمیر یخچال فریزر جنرال اراک با کادری مجرب و آموزش دیده در حال خدمات دهی به مشتریان خود از سراسر استان مرکزی می باشد.

نمایندگی نصب و تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل اراک آماده خدمات رسانی در زمینه تعمیر یخچال فریزر با برند جنرال استیل می باشد.

در صورت نیاز به متخصص و تعمیر کار یخچال فریز جنرال استیل با کارشناسان ما در نمایندگی استان تماس بگیرید و فرم پذیرش را کامل کنید.

همکاران فعال ما در نمایندگی در کمتر از یک ساعت نزدیک ترین نیروی خود را برای عیب یابی دستگاه به آدرس شما می فرستند. به دلیل اینکه جابه جایی یخچال فریزر کمی مشکل است.

همکاران متخصص ما تا جایی که امکان داشته باشد تعمیر دستگاه شما را در محل و با حضور خود شما انجام می دهند.

بعد از مرحله عیب یابی و تقص دستگاه هزینه های تعمیر یخچال فریزر شما محاسبه می شود و به اطلاع شما می رسد تا در صورت تمایل دستگاه شما تعمیر شود.

قطعات یدکی مورد نیاز برای تعمیر با گارانتی اصلی تهیه می شود و از جدید ترین قطعات که به فناوری دستگاه شما نزدیک است در اختیار تعمیر کار قرار می گیرد.

مهندسین ما هر چند وقت یک بار به طور دوره ایی در کلاس های آموزشی شرکت می منند تا اطلاعات کاربردی خود را به روز کنند و از فناوری های جدید مطلع شوند.

مهندسین و کارشناسان ما به تمامی جزییات و قطعات یدکی یخچال فریزر جنرال استیل آگاهی کامل دارند و به همین دلیل در کمترین زمان ممک دستگاه عیب یابی می شود و مورد تعمیر قرار می گیرد.

خدمات نمایندگی نصب و تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل

  • نصب و تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل
  • اعزام کارشناس دوره دیده به محل مورد نظر شما
  • عیب یابی دستگاه در کمترین زمان
  • برآورد و محاسبه هزینه تعمیر قبل از تعمیر دستگاه
  • استفاده از لوازم یدکی با گارانتی اصلی
  • قیمتی منصفانه برای تعمیر
  • 90 روز گارانتی تعمیر

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای تعمیر و نصب یخچال فریزر جنرال استیل با همکاران ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم