نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کینو اراک با کادری مجرب و آموزش دیده در زمینه تعمیرات انواع یخچال فریزر ویترینی فعالیت دارد.

در صورت هر گونه مشکل و خرابی یخچال فریزر های ویترینی کینو چه اقدامی لازم است؟

در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شما می توانید با همکاران ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کینو اراک تماس بگیرید و از مهندسین ما مشاوره بگیرید.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کینو اراک چه خدماتی برای مشتریان خود در نظر دارد؟

  • اعزام اولین سرویس کار به محل مورد نظر مشتری
  • تعمیر دستگاه با استفاده ابزار پیشرفته
  • برآورد هزینه های تعمیر
  • آگاه کردن مشتری از هزینه های تعمیر
  • تعمیر در محل به صورت کاملا حرفه ای
  • تامین قطعات و لوازم یدکی با گارانتی اصلی
  • تست و آزمایش دستگاه بعد از تعمیر در حضور مشتری
  • ارائه ضمانت به مدت 90 روز بعد از تعمیر
  • رضایت کامل مشتری از تعمیر دستگاه

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کینو اراک دارای کادری با تحصیلات مرتبط با رشته کاری هست که اطلاعات خود را به صورت دوره ای بروز رسانی می کنند.

در صورت بروز مشکل برای دستگاه خود چه اقداماتی لازم است؟

در صورت هر گونه خرابی برای دستگاهتان خونسردی خود را حفظ کنید دستگاه را پریز برق جدا کنید. از هرگونه دست کاری و تعمیر اجتناب کنید زیرا ممکن است آسیب جدی به دستگاه وارد شود و دیگر قابل تعمیر نباشد. با همکاران ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کینو اراک تماس بگیرید و از آن ها کمک بخواهید. مهندسین ما شما را در خصوص راه اندازی دستگاه راهنمایی می کنند. اگر آسیب وارد شده جدی نباشد مشکل حل خواهد شد. در صورتی که دستگاه شما دچار آسیب دیدگی جدی شده باشد همکاران ما نزدیک ترین سرویس کار خود را به محل اعزام می کنند تا اقدامات لازم را انجام دهند. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کینو اراک در مرکز شهر و قابل دسترسی می باشد شما می توانید از طریق شماره های مندرج در متن با این مرکز تماس بگیرید و درخواست خود را به ثبت برسانید. حضور به موقع و تعمیر تخصصی همکاران ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کینو اراک از خسارات پیش بینی نشده جلوگیری می کند. در صورتی که تعمیر در محل امکان پذیر نباشد سرویس کار ما دستگاهی به صورت امانت در اختیار شما می گذارد تا در کار و حرفه شما وقفه نیفتد. و دستگاه شما را به کارگاه تعمیر منتقل می کنند. همکاران ما شما را از تعمیر لحظه به لحظه دستگاهتان مطلع می کنند و همچنین هزینه های تعمیر را به شما اعلام می کنند.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم