قیمت تعمیرات سیم پیچی الکتروموتور تک و سه فاز در اراک

تعمیرات لوازم خانگی برقی سام شامل اتو، جارو برقی و شارژی، پنکه، یخچال فریزر، ظرفشویی و… در نمایندگی اراک توسط نیرویی حرفه ای انجام می پذیرد.

شرکت سام سال ها نماینده ی لوازم خانگی سامسونگ در ایران بوده است و امروزه خود به تولید انواع لوازم خانگی جایگزین محصولات سامسونگ می پردازد.

به دلیل وجود تحریم و بالا رفتن دلار واردات لوازم خانگی به ایران دارای مشکلات بسیاری شده است و سبب شده اند تا برند های مشهور نتوانند دیگر داخل بازار ایران عرضه گردند.

به همین سبب شرکت های ایرانی نظیر شرکت تولید کننده ی لوازم خانگی سام همواره در تلاش اند تا با استفاده از ابزار و تجهیزات عالی به تولید لوازم مورد استفاده ی هم وطنان بپردازند.

شرکت لوازم خانگی سام

شرکت سام یک شرکت ایرانی است که با بهره گیره از بهترین تجهیزات و مواد اولیه ی مرغوب و تکنسین و نیروی حرفه ای و متخصص با در نظر داشتن نیاز های مردم به تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت می پردازد.

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش دانش بشریت شرکت سام همواره در تلاش است تا روز به روز تولیدات خود را گسترده تر و پیشرفته تر سازد به گونه ای که رفاه و آسایش هموطنان را فراهم سازد.

شرکت سام با تأمین قطعات مورد نیاز خود از کشور های آسیایی همچون چین و کره ی جنوبی به تولید لوازم خانگی متنوع و با کیفیت پرداخته است.

همان طور که شعار شرکت سام قیمت خوب و خدمات خوب می باشد همواره محصولاتی با کیفیت را با قیمتی مناسب در بازار عرضه می گرداند و دارای نمایندگی های بسیاری در ایران است.

انواع لوازم خانگی برقی سام

از جمله محصولاتی که شرکت سام تولید میکند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اتو، جارو برقی، جارو شارژی
  • اجاق گاز، بخارشور
  • پنکه، توستر
  • چایساز، سرخ کن
  • سشوار، شوفاژ برقی
  • ظرفشویی و یخچال فریزر ساید بای ساید
خدمات پس از فروش لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی برقی سام

تعمیرات لوازم خانگی برقی سام توسط نمایندگی های این شرکت در سراسر نقاط کشور انجام پذیر می باشند.

نمایندگی لوازم خانگی برقی سام انواع خدمات مورد نیاز محصول را پس از فروش با قیمتی مناسب در اختیار خریدارن قرار داده است.

نمایندگی این محصول دارای نیرویی با تجربه و حرفه ای و متخصصانی کار بلد می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل در لوازم خانگی با تخصص بالا به تعمیر محصول می پردازند.

نمایندگی لوازم خانگی برقی سام اراک

تعمیرات لوازم خانگی برقی سام توسط نمایندگی های معتبر این محصول در شهر های مختلف ایران انجام پذیر است. یکی از این نمایندگی ها در شهر اراک واقع است.

نمایندگی لوازم خانگی برقی سام با نیرویی حرفه ای و دارای سرعت عمل بالا به تعمیر لوازم خانگی مشتریان در محل مشتری می پردازند.

در صورت هر گونه مشکل و خرابی لوازم خانگی برقی خود می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشد تا شما را به طور کامل راهنمایی نمایند.
در صورت نیاز به تعمیر و بررسی محصول در کمترین زمان خود را به محل مورد نظر مشتری می رسانند.

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی برقی سام در نمایندگی اراک

تعمیرکاران ما دارای تجهیزات و مهارت بالا برای تعمیر لوازم خانگی شما می باشند و می توانید بدون نگرانی و با اطمینان کامل محصول خود را به ما بسپارید.

هدف اصلی خدمات ما رضایت و اعتماد مشتری می باشد.

تعمیر لوازم خانگی به گونه ای انجام می شود که رضایت مشتری را دریافت نماید و مشتری بدون صرف هزینه ی بالا به خدماتی مطلوب و رضایت بخش برسد.

نحوه ی ارائه ی خدمات تعمیر لوازم خانگی

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی در مورد لوازم خانگی خود با ما در ارتباط باشید. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سام برای آسودگی خریداران خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم