نمایندگی تعمیر لوازم خانگی لوفرا اراک عمده ترین فعالیت خود را در زمینه تعمیرات انواع گاز رومیزی، گاز فردار توکار، کولر گازی و دیگر محصولات این برند ایرانی انجام می دهد. تعمیرات لوازم خانگی لوفرا توسط خدمات نمایندگی در استان مرکزی رفع و عیب یابی می شود. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لوازم خانگی لوفرا اراک آموزش دیده و مجرب هستند و با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی فعالیت دارند. اولین اقدام بعد از ایجاد مشکل برای لوازم برقی منزلمان چیست؟ اولین اقدام این است که با نزدیک ترین شعبه نمایندگی لوازم خانگی لوفرا تماس بگیریم. در صورت تماس با یکی از شعب نمایندگی تعمیر لوازم خانگی لوفرا اراک اپراتور شما را در رفع عیب دستگاه راهنمایی می کند. تا بدون مراجعه تعمیرکار مشکل دستگاه شما برطرف شود. در صورتیکه خرابی دستگاه شما جدی باشد ظرف مدت یک ساعت همکار ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی لوفرا اراک نزدیک ترین تعمیر کار را به محل مورد نظر شما اعزام می کند.

خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی لوفرا اراک

  • حضور به موقع برای تعمیر دستگاه
  • عیب یابی سیستم شما توسط دستگاه های پیشرفته
  • برآورد هزینه های تعمیر قبل از تعمیر دستگاه
  • تامین قطعات لوازم یدکی با گارانتی اصلی
  • سرویس کامل و به موقع دستگاه
  • ارائه قیمت منصفانه
  • ضمانت تعمیر به مدت 90 روز
  • تست و راه اندازی دستگاه در حضور شما

در نظر سنجی های انجام شده بیشترین نگرانی مردم از هزینه های پیش بینی نشده برای تعمیردستگاهشان است.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی لوفرا اراک هزینه های تعمیر را قبل از انجام تعمیرات به اطلاع مشتری می رساند و در صورت رضایت اقدامات لازم را انجام می دهد.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی لوفرا اراک به شما پیشنهاد می کند در هنگام بروز هر گونه مشکل و خرابی برای دستگاه خود با برند لوفرا از هر گونه دست کاری و تعمیر خود سرانه بپر هیزید زیرا ممکن است خسارات وارد شده به دستگاه بیشتر شود و دیگر قابل تعمیر نباشد. آدرس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی لوفرا اراک در مرکز شهر می باشد و از طریق شماره های تماس و وب سایت تعمیر قابل دسترسی برای همه ی شهروندان عزیز می باشد. قیمت و نرخ تعمیرات طبق اصول و قوانین خاص ارائه می شود و قبل از تعمیر به اطلاع شما می رسد. در صورتیکه به هر دلیلی امکان تعمیر در محل امکان پذیر نباشد همکاران ما دستگاه شما را به کارگاه تعمیر انتقال می دهند و شما را از مراحل تعمیر و همچنین هزینه های تعمیر مطلع می کنند.

ارسال دیدگاه:

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

© 1398 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت برای یدک هوم محفوظ می باشد.

logo-footer

             

Call Now Buttonتماس با یدک هوم